Presentatie van Ingram:
6 trends waar het gaat om digitale content voor onderwijs:
1) strong request for interaction en media rich forces to produce digital content
2) vooral de niche onderdelen kiezen voor digitale content
3) focus o learning outcomes with assessment based learning
4) pricing & models at undergoing great change -->> app-like-thinking & prices
5) users demand media rich content at low costs
6) lots of new players & lots of investments in digital
A Traditional paper books -->> B eBooks -->> C Interactive books -->> D Adaptive content
We gaan van A naar D. Zijn nu eigenlijk pas ergens tussen B en C
Opmerking: als het gaat om grondig bestuderen willen de huidige studenten nog een fysiek boek.
Still Problem for traditional publisher is: How do I get my money ...
Ontwikkelingen gaan nu over:
- modile (vraagt iets over omvang en felixibiliteit)
- flexibiliteit (wrok om the device that works for you)
- interactiviteit (incluis de mogelijkheid om bij wijze van eigen aantekeningen mediarijke dingen zelf toe te voegen, aantekeningen te integreren enz)... Let books come alive
- print on demand
- mass customization
- print & digital will Co.-exsist
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten