maandag 20 juli 2009

Blackboard World 2009

Het Blackboard Worldcongres 2009 is inmiddels weer voorbij. Net als Rudi dat gedaan heeft bij de Online Educa Berlin heeft ook Blackboard nu een thema gestart: de 3 dingen die je meeneemt van het congres.
In het discussionboard wat je terug kunt lezen via deze link, vertellen diverse congresbezoekers over de onderwerpen waar zij het meeste aan hebben gehad.

mijn Voki

Een opvallende ervan is de voki (www.voki.com) een Avatar die kan praten en die je opnieuw zelf via de eerder genoemde website kan samenstellen. Ik moet zeggen, ik ben wel benieuwd op welke wijze zo'n voki kan bijdragen aan probleemgestuurd onderwijs. Wel ben ik direct aan de slag gegaan om een voki te creeeren. In de komende dagen ga ik op zoek naar wat een voki eigenlijk allemaal kan.....

Geen opmerkingen: